Algemene voorwaarden TakeDaily

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden TakeDaily

Algemene voorwaarden

Algemene informatie
Take Daily ApS
HR-nr.: 37360813
Nydamsvej 13-15
DK-8362 Hørning
e-mail: info@takedaily.dk

Laatst bijgewerkt op 14 december 2021

Betreft: www.takedaily.nl

 

Betaling
Je kan op takedaily.dk betalen met Visa, Visa Dankort, Mastercard en Mastercard Dankort. TakeDaily brengt geen kosten in rekening voor het gebruik van betaalkaarten. Je betaalkaart moet geldig zijn. Het bedrag wordt pas afgehouden wanneer met de samenstelling van het pakket wordt gestart. De betaling vindt automatisch om de vier weken plaats en wordt van je rekening afgehouden. Onder ‘Mijn TakeDaily’ kan je oude, maar ook nieuwe facturen bekijken. Mis je een factuur of heb je een vraag over een betaling? Aarzel dan niet om ons te bellen of een e-mail te sturen. Al onze betalingen worden gecodeerd volgens wettelijke normen, en we maken gebruik van de betaaldienst Bambora. Je moet 18 jaar of ouder zijn om een bestelling te plaatsen op takedaily.dk.

 

Levering
Onze leveringen worden vanuit onze productie in Denemarken door PostNord geleverd. Ieder order wordt als een bestelling op maat behandeld, bijgevolg bedraagt de levertermijn 3-5 werkdagen. In drukke perioden kan deze variëren. TakeDaily is verantwoordelijk voor de levering van de artikelen totdat het pakket in je brievenbus belandt.

 

Afsluiting van de overeenkomst
Na je bestelling bij TakeDaily ontvang je via e-mail een orderbevestiging, wanneer de afgesloten overeenkomst in werking is getreden.

 

Verzending
Wij produceren onze artikelen voor jou op maat, daarom hebben wij in tegenstelling tot winkelschap- artikelen extra tijd nodig. We streven ernaar om je TakeDaily-pakket binnen 3-5 werkdagen te leveren.

 

Abonnement
Zodra je je TakeDaily-pakket hebt besteld, sturen wij automatisch om de vier weken je volgende pakket. Het TakeDaily-pakket wordt in je postbus afgeleverd en bevat alles wat je nodig hebt voor de volgende 28 dagen.

5 dagen voordat je je volgende TakeDaily-pakket ontvangt, sturen we je een e-mail waarin je de mogelijkheid krijgt om je volgende levering uit te stellen. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn als je nog om eender welke reden voor enkele dagen over hebt. Je hebt 24 uur de tijd om eventuele wijzigingen aan te brengen. Daarna wordt de planning vastgelegd en wordt je TakeDaily-pakket klaargemaakt om naar jou te worden verzonden.

Je kan de inhoud van je TakeDaily-pakket altijd op ieder moment wijzigen, zodat het overeenstemt met je levensstijl, dieet, leeftijd enz. De wijziging wordt van kracht bij de volgende verzending.

 

Opzegging
Je kan je TakeDaily-abonnement op ieder moment opzeggen. Doe je dat meer dan 5 dagen vóór de volgende levering, dan zal je deze niet ontvangen. Doe je dat minder dan 5 dagen vóór de volgende levering, dan is dat de laatste levering die je ontvangt.

Onder ‘Mijn TakeDaily’ kan je je afmelden. Maar je mag gerust ook een e-mail sturen op info@takedaily.dk of ons bellen.

 

Bindende termijn
Er geldt geen bindende termijn en je kan de overeenkomst altijd opzeggen.

 

Prijsaanpassingen
Take Daily ApS behoudt zich het recht voor om de prijzen te verhogen of te verlagen, of om verzendkosten voor de dienst in rekening te brengen. Dit moet echter minimaal 1 maand vóór de volgende toepassing schriftelijk worden gemeld bij een prijsdaling, en 3 maanden bij een prijsstijging. Alle prijzen zijn inclusief btw en heffingen.

 

Herroepingsrecht
Er wordt geen herroepingsrecht verleend, aangezien TakeDaily een artikel op maat is dat volgens je individuele behoeften en specificaties wordt geproduceerd of een duidelijk persoonlijke toets heeft gekregen in overeenstemming met §18, lid 2, nr. 3 van de wet op de consumentenovereenkomsten.

 

Klachten
Zodra je op takedaily.dk aankopen doet, ben je als consument beschermd door de regels inzake gebreken van het kooprecht.

Voorwaarde hiervoor is dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het gebrek niet is ontstaan als gevolg van onjuist gebruik van het product of een ander nadelig gedrag.

Stel je een fout of een tekort in je TakeDaily-pakket vast, neem dan contact met ons op via info@takedaily.dk. Gelieve de nodige documentatie bij de hand te hebben zoals foto’s of het eigenlijke pakket, zodat we dit voor de verdere verwerking kunnen gebruiken. Dit moet gebeuren binnen een redelijke termijn nadat je het pakket hebt ontvangen. Indien je een fout meldt binnen twee maanden nadat deze werd vastgesteld, zal de klacht altijd als binnen de gestelde termijn worden beschouwd.

Als de klacht gerechtvaardigd is, betalen wij je (redelijke) verzendkosten terug. Het product moet altijd in een degelijke verpakking worden teruggestuurd, en we vragen ook om een bewijs van de verzending te bezorgen, zodat we je verzendkosten kunnen terugbetalen.

Gelieve het product te verzenden naar:
Take Daily ApS
Nydamsvej 13-15
DK-8362 Hørning

Bij het terugsturen van goederen vragen we je om het probleem zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven. We accepteren geen pakketten voor afhaling of pakketten die onder rembours worden verzonden.

 

Je TakeDaily-profiel
Wanneer je de TakeDaily-test hebt gedaan en de relevante vragen over jou hebt beantwoord, zullen we je antwoorden omzetten in een TakeDaily-aanbeveling die overeenstemt met wat je in de vragenlijst hebt
ingevuld.

Wens je je profiel te wijzigen of aan te passen, dan kan de prijs voor je TakeDaily-pakket dalen of stijgen. Dit wordt op de website vermeld en heeft betrekking op je wijziging.

 

Verwerking van persoonsgegevens
Alle persoonsgegevens worden volgens de geldende wetgeving inzake persoonsgegevens verwerkt. Zodra je klantenaccount op takedaily.dk is aangemaakt, wordt de volgende informatie over jou opgeslagen:


Alle informatie wordt opgeslagen in een elektronisch dossier, waartoe alleen medewerkers van de onderneming toegang hebben en alleen voor speciale doeleinden. We slaan je persoonsgegevens op om je de bestelde goederen te kunnen leveren. Verder slaan we ook persoonsgegevens op met het oog op de naleving van de regels van het boekhoudrecht, waarin wordt gesteld dat boekhoudkundig materiaal moet worden bewaard gedurende 5 jaar na afsluiting van het boekjaar waarop het materiaal betrekking heeft.

Voordat eventuele persoonsgegevens via takedaily.dk worden opgeslagen, vergewissen we ons ervan dat je bij betaling op de hoogte bent van en akkoord gaat met de voorwaarden van Take Daily ApS. Take Daily ApS maakt deel uit van Natur-Drogeriet A/S, dat de verwerkingsverantwoordelijke is voor takedaily.dk.

We verzenden klantgegevens gecodeerd. Als klant van Take Daily ApS heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie, en heb je ook recht op inzage om te weten welke gegevens wij over jou hebben geregistreerd. Deze rechten worden je verleend in overeenstemming met de wet op de persoonsgegevens. Vragen voor meer informatie of een verzoek tot inzage kan je naar Take Daily ApS verzenden via het e-mailadres info@takedaily.dk.

We sturen je gegevens niet door aan derden. We behouden ons wel het recht voor om de gegevens die we verzamelen, te gebruiken voor marktonderzoeken, statistische analyses of om de dienstverlening te verbeteren. Bij een eventuele gedeeltelijke of volledige verkoop van de onderneming of een herstructurering kunnen we de gegevens die noodzakelijk zijn om de dienstverlening voort te zetten, wel doorgeven, maar daarbij blijven minimaal dezelfde voorwaarden voor de verwerking van de profielgegevens gelden als dat voor ons het geval was. Betalingsgegevens worden aan onze betalingsprovider doorgegeven, zodat betalingen correct kunnen worden uitgevoerd. Alle betalingsgegevens worden verwerkt volgens de wettelijke eisen inzake codering.
 

Aanmelding voor de nieuwsbrief
Wanneer je je voor de nieuwsbrief aanmeldt, registreren wij je e-mailadres. Dit wordt niet voor andere doeleinden binnen het bedrijf doorgegeven.

 

Cookies
Takedaily.dk maakt gebruik van cookies. Deze dienen uitsluitend om ervoor te zorgen dat je makkelijker kan inloggen en om je bij je bezoek aan onze website relevante producten en nieuwe aanbiedingen te laten zien. Een cookie is een klein tekstbestand dat aangeeft of je een nieuwe of een al bestaande klant bent, welke producten je bekijkt, alsook andere informatie over je gedrag op de website.

Een cookie kan je niet als persoon identificeren, alleen je pc, tablet of gsm herkennen om je te verzekeren dat je de correcte versie van takedaily.dk gebruikt. We bewaren een cookie doorgaans voor 12 maanden.

 

Klachtenbeleid
Heb je een klacht over je aankoop, neem dan contact met ons op via info@takedaily.dk of bel ons op het tel.nr. 70605015. Wij zullen dan proberen om een oplossing te vinden en je te helpen. Indien geen oplossing wordt gevonden, staat het je vrij om een klacht in te dienen bij het Center for Klageløsning (Deens centrum voor klachtafhandeling), op voorwaarde dat aan de voorwaarden daartoe is voldaan.

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Ben je een consument woonachtig in een ander EU-land dan Denemarken, dan kan je klacht indienen op het portaal voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie (http://ec.europa.eu/odr)

 

Eventuele geschillen
Deze voorwaarden, alsook ieder gebruik van de dienst, zijn onderworpen aan het Deense recht. Bij geschillen die voortvloeien uit of ontstaan als gevolg van deze voorwaarden of het gebruik van de dienst, moet worden geprobeerd om ze in der minne op te lossen. Indien dat niet mogelijk is, kan het geschil aan een bevoegde klachteninstantie of een gewone Deense rechtbank worden voorgelegd.
 

Wijzigingen aan de voorwaarden
Wij behouden ons het recht voor om onze voorwaarden te wijzigen en de bestaande versie bij te werken. Een belangrijke wijziging zal uiterlijk 1 maand voordat de wijziging van kracht wordt, schriftelijk aan alle betrokkenen worden bekendgemaakt.

Ontdek wat TakeDaily voor jou kan betekenen?
Doe nu de test Duurt slechts enkele minuten